Plynové topidlo MASTER BLP 27 M
Jsme certifikovaný autorizovaný prodejce plynových topidel značky MASTER.
Na námi prodávané typy plynových topidel MASTER zajišťujeme autorizovaný servis.
Plynová topidla MASTER poskytují okamžitě velký objem teplého vzduchu. Jsou finančně nenáročná na provoz, robustní a výkonná. Mobilní plynová topidla jsou vhodným řešení pro dobře větratelné prostory jako jsou stavby, sklady apod.
Plynové topidlo MASTER BLP 27 M je vhodné pro vytápění menších prostorů.
Topidlo s ručním piezo zapalováním je vybaveno bezpečnostním plynovým ventilem s termočlánkem, elektro-ventilem a motorem s tepelnou ochranou. Součástí regulátoru je bezpečnostní ventil, který zastaví přívod plynu v případě, že přívodní plynová hadice praskne. Motor s tepelnou ochranou je samozřejmostí. Regulátor a plynová hadice jsou součástí stroje. K topidlu není možno připojit termostat.
Technické parametry
výkon
průtok vzduchu
spotřeba paliva
síťové napětí
proud
tlak
zapalování
regulace termostatem
rozměry (d x š x v)
hmotnost
27
1.000
2,4
230/50
0,43
0,7
piezo
ne
471x188x293
5,0
kW
m3/h
kg/h
V / Hz
A
bar
mm
kg
součástí dodávky stroje: regulátor a plynová hadice
Charakteristika a přednosti
- Ruční piezo zapalování
- Elektro-ventil
- Bezpečnostní plynový ventil s termočlánkem
- Součástí regulátoru je bezpečnostní ventil, který zastaví
přívod plynu v případě, že přívodní plynová hadice praskne - Termostat proti přehřátí
- Motor s tepelnou ochranou
- Možná regulace výkonu
- Odolný vnější nátěr
- Robustní konstrukce s vysokou životností
- Skříň zůstává na dotek chladná
- Snadná manipulace a obsluha
- Regulátor a plynová hadice jsou součástí stroje
V ceně je zahrnuta doprava a předprodejní servis stroje.
Na námi prodávané typy plynových topidel značky MASTER zajišťujeme autorizovaný servis s nabídkou náhradních dílů a příslušenství.
Celosvětová působnost společnosti a mnohaleté sbírání zkušeností z nás dělá nezpochybnitelného vůdce trhu se zařízeními pro úpravu vzduchu. Hlavním cílem rozvoje naší společnosti je uvádění nových zařízení na trh, jejich neustálé vylepšování, udržování postavení na stávajících trzích a pronikání na trhy nové.